CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Old Boy


"Μετα απο 3 χρονια το προσωπο του ειχε γεμισει ρυτιδες.Αν σταθεις ασκοπα σε τηλεφωνικο θαλαμο στη βροχη και δεις καποιον που καλυπτει το προσωπο του με ομπρελα ..θα προτεινα να πλησιασεις την τηλεοραση.Η τηλεοραση ειναι ρολοι και ημερολογιο.Ειναι σχολειο,σπιτι,εκκλησια,φιλος και ερωμενη..Αλλα..το τραγουδι της ερωμενης μου ειναι πολυ συντομο.Σημειωσα οσους τσακωθηκα,ενοχλησα και πληγωσα.Αυτο ηταν το ημερολογιο της φυλακης μου και η αυτοβιογραφια των κακων μου πραξεων.Νομιζα οτι η ζωη μου ηταν συνηθισμενη μα εχω αμαρτησει τοσο πολυ..»

Nα σας πω κατι?Κατι μου εκανε αυτη η ταινια..και γι αυτο και την ξαναπηρα σε dvd για δευτερη φορα.Καταρχην εχει πολυ ελκυστικο στορυ.Σου εξαπτει την περιεργεια.Ειναι σκοτεινο,αργο και γρηγορο συγχρονως,ειναι βιαιο και θλιβερο,επιθετικο και συγκινητικο,τα μπλεκει ολα,τα κανει αχταρμα και σε κατεβαζει στα ταρταρα.Στο πρωτο μισο ενας μεθυσος σε ενα τηλεφωνικο θαλαμο,τον μπουζουριαζουν και τον κλεινουν για 15 χρονια σε ενα δωματιο χωρις να ξερει το γιατι!!Και μονο που το φανταζομαι ανατριχιαζω!Η γυναικα του δολοφονειται και πεφτουν πανω του οι κατηγοριες.Τι να πω?Οτι οχι μονο δε με ενοχλησε η γλωσσα-που συνηθως με ενοχλει-αλλα μου αρεσε κιολας!Και γιατι νομιζω οτι αν το εβλεπα και μιλουσαν αγγλικα θα ξενερωνα??Το soundtrack απιστευτο,εψαχνα καιρο να βρω τι μου θυμιζει αυτη η μουσικη και το βρηκα.Ειναι αρρωστη ταινια αλλα καπως σε κανει να νομισεις οτι η αρρωστια της ειναι ο μονος δρομος.Καποιος μου ειπε οτι ειναι τριλογια αλλα δεν εχω ιδεα ποιες ειναι οι αλλες 2.Η σκηνη που κραταει τον τυπο απο την γραβατα ειναι πλεον πολυ γνωστη.Το old boy ειναι κατι αλλο,ειναι οταν ενας ανθρωπος αναγκαζεται να ακολουθησει τη μοιρα του,ειναι μια φυσικη πορεια,οταν σε κλεινουν σε ενα κελι 15 χρονια μετα το μονο που θες ειναι εκδικηση.Μετα απλα αλλαζεις,σκεφτεσαι αλλιως.Ειναι μονος και βλεπει μυρμηγκια.Βγαινει εξω και θελει με τη μια να χωρεσει 15 χρονια που εχασε γρηγορα στο μυαλο του.Ψαχνει να βρει ποιος τον παγιδεψε.Ειναι σε απογνωση αλλα ειναι δυνατος.Μπλεκεται και η αιμομιξια μεσα-πολυ συνηθες το φαινομενο Οιδιποδας.Ειναι τελικα μια τραγωδια.Μου αρεσε και ας μην βρισκω τον εαυτο μου πολυ μεσα σαυτην.Αλλα τωρα που το σκεφτομαι ισως και να τον βρισκω,ισως ολοι να τον βρισκουν. Σκηνοθεσία - Σενάριο: Τσαν Γουκ Παρκ
Οποιος δεν την εχει δει ακομα προτεινω να παει τρεχοντας να τη νοικιασει.

7 αντιρρήσεις:

Ανώνυμος είπε...

Στο Διεθνές Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, όταν πρωτοπαρουσιάτηκε η ταινία, στην συνέντευξη τύπου ρώτησαν τον Τσαν Γουκ Παρκ αν αυτός και ο Joon-hyung Lim είχαν στον μυαλό τους τον Οιδίποδα όταν έκαναν την ταινία και απάντησε αρνητικά, μένοντας σχεδόν έκπληκτος....
Παρ' όλα αυτά, οι πάλαι ποτέ συνάδελφοί μου την επομένη, έγραψαν τα δικά τους...

ΥΓ:Εφόσον βλέπω πως στην "τριάδα σας", αρέσει η "μεγάλη οθόνη" σας προτείνω να δείτε το Seom(The Isle) του Κιμ Κι Ντουκ....

Κόμη είπε...

nai nai einai polu kalo!nomizw oti to eixa dei me ti sara egw ..alla esena den se thumamai>>isoun ki esu??

Ανώνυμος είπε...

Είμαι από Πάτρα, και εξ' απαλών ονύχων μέλος και "μέρος" του Μη Κερδοσκοπικού Συλλόγου Τέχνης Και Πολιτισμού "Γυμνός Οφθαλμός"....

Έτσι, είτε μέσα από αυτή μου την ενασχόληση, είτε μέσα από την άλλη(πάλαι ποτέ Δημοσιογράφος η αρχοντομουτσουνάρα μου), φροντίζω να ξέρω κάποια πράγματα, αν και δυστυχώς, αυτά που ΔΕΝ ξέρω, είναι πολύ περισσότερα των όσων ξέρω...

Εφόσον την έχετε δει, τότε....
Θα ξέρετε, αφενός πόσα πράγματα τελικά μπορείς να πεις με την "σιωπή" και πόσο άχρηστοι είναι πολλές φορές οι διάλογοι σε κάποιες ταινίες...

Και αφετέρου,πως πρέπει να παραμείνετε μακρυά από...
"τ'αγκίστρια"....

ΥΓ:Την περασμένη Παρασκευή, φέραμε και προβάλλαμε στο ΙΝΤΕΑΛ, σχεδόν σε 4η Παγκόσμια Πρεμιέρα την ταινία "Ο ΒΟΥΔΑΣ ΛΥΠΟΘΥΜΗΣΕ ΑΠΟ ΝΤΡΟΠΗ" μιας 19χρονης σκηνοθέτιδας από την Τεχεράνη(Hana Makhmalbaf)...
Αν καταφέρετε να την βρείτε πουθενά(την ταινία), όντας γυναίκες, σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να την δείτε...
Με αυτή την αξία της "ισότητας των 2 φύλων", όπως προβάλλεται μέσα από την ταινία συμφωνώ...
Η ταινία μιλά για τις ανισότητες-βαρβαρότητες που υπόκεινται οι γυναίκες, και όλα αυτά μέσα από την ιστορία των μικρών σε ηλικία, μα μεγάλων σε καρδιά, πρωταγωνιστών!!

Με την άλλη που τα έχετε ισοπεδώσει όλα, διαφωνώ κάθετα....

Μερικές ακόμα ταινίες που γουστάρω, θα βρείτε αν κοιτάξετε το προφίλ μου στο blog μου...

Δεσποινίδες,
Τα σέβη μου!

sara mara kakosynapantima είπε...

@ghostdog thanks θα ψαξουμε για το Seom και τις αλλες προτασεις σου.Να σαι καλα
@κομη εγω ειμαι η Σαρα!Με εμενα το ειχες πρωτοδει και με το κακο συναπαντημα στο μπαλκονι μου!Ξεχνας μικρη μου.. ;)

toymaker είπε...

Πολύ καλή ταινία...κάτι άκουσα για remake made in Hollywood...

Equilibrium είπε...

εεε πάντα το Hollywood παίρνει αυτά τα hits και κάνει remake

την καλημέρα μου! :)

sara mara kakosynapantima είπε...

@toymaker και equilibrium και εγω το ακουσα αυτο αν και νομιζω οτι ειναι και η γλωσσα που φτιαχνει την ατμοσφαιρα στο συγκεκριμενο
Καλημερα σας! :)