CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

Το κακό συναπάντημα σχολιάζει

"Ο χορός των εφτά πέπλων"

Τομ Ρόμπινς. Ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονους συγγραφείς. Το όνομά του πάει πρώτο και μετά ο τίτλος του βιβλίου του. Στην τελευταία μου επίσκεψη στη βιβλιοθήκη, πήρα ότι βρήκα με γραμμένο πάνω το όνομά του. Είχα διαβάσει ήδη "Το Άρωμα του Ονείρου" και είχα σχηματίσει πολύ καλή άποψη για τον κύριο Τομ (θα μιλήσω κάποια άλλη φορά γι'αυτό το βιβλίο - φαινόμενο).
Τολμηρό, ανήσυχο, προκλητικό σίγουρα. Οι αποφάσεις των ηρώων εξηγούνται μέσα από τις παράτολμες σκέψεις μας και τρια αντικείμενα έχουν ανακαλύψει την ικανότητα της κίνησης και της ομιλίας.
Κατά τη γνώμη μου, το βιβλίο είναι για πιο intelectual τύπους από μένα.Δε μου αρέσει να με κάνει το βιβλίο να σκέφτομαι όταν το διαβάζω, θέλω να με κάνει να σκέφτομαι αφότου το έχω διαβάσει...
ΟΚ σκοτώστε με, δε μου έκανε και ιδιαίτερη εντύπωση. Αυτά.

0 αντιρρήσεις: