CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2008

JUNO

Ας γράψω κάτι για το juno που αξιώθηκα και είδα προχτές.Λοιπον σε γενικές γραμμές μου άρεσε.Μου άρεσε γιατί ήταν απλό.Μου αρέσουν τα απλά έργα ,αυτά που δεν έχουν και πολύ κουλτούρα μέσα τους.Το σενάριο απλό και πρωτότυπο συγχρόνως.Eνα κοριτσακι 16χρονο εξυπνο κ ψιλοτσαμπουκας μες την εφηβεια δηλαδη ,που μενει εγκυος και αποφασιζει να δωσει το μωρο σε αναδοχους γονεις.Η αληθεια ειναι οτι αυτο που με κερδισε στην ταινια ειναι οτι περιμενα πως τελευταια στιγμη θα αλλαξει γνωμη –οπως γινεται συνηθως .Αλλα αυτο δεν εγινε και ισως και να με σοκαρε με την καλη εννοια.Μια κατασταση που θα μπορουσε να συμβει στον καθενα αλλα εδω την προσεγγισαν πολυ απλα και ειλικρινα.Ενα θεμα σαν αυτο της εγκυμοσυνης στην εφηβεια το πλησιαζουν πολυ γλυκα κ αληθινα.Βλεπεις πώς η πιτσιρικα περναει απο την παιδικη στην ενηλικη ζωη και κατα καποιον τροπο παιρνει τη σωστη αποφαση.Η σκηνοθεσία πολύ καλή όπως επισης και η μουσική.Μια ομορφη ταινια που δεν εκλαψα τα λεφτα μου κ μου θυμισε το περσινο little miss sunshine που θα γραψω αλλη φορα..Η κοπελια ειναι υποψηφια για οσκαρ.Θα την ξαναεβλεπα την ταινια αλλα οχι στο cinema!
Καληνυχτα απο Sara!

4 αντιρρήσεις:

toymaker είπε...

Καλό αλλά μάλλον υπερεκτιμημένο...

Κόμη είπε...

.. μια αμερικανιδα που δουλευε σε ροζ γραμμες, με λιγο στριπτιζ στα διαλειμματα εφτιαξε ενα μπλογκ , καλη ωρα, και εγινε τοσο γνωστο και δημοφιλες, και μπηκε ενας χολιγουντ τυπος και της προτεινε να γραψει ενα σεναριο, γιατι τα λεει καλα..και το ονομασε juno..και ειναι υποψηφιο για οσκαρ!φοβερο??!!
www.presspapier.wordpress.com

sara mara kakosynapantima είπε...

Τι να πεις? Μερικοί δε χρειάζεται να κάνουν τίποτα και άλλοι πρέπει να παλεύουν μια ζωη.Αυτές είναι οι ανομοιομορφίες της ζωής...Δεν έχω αποφασίσει αν μου αρέσουν...

heartmender είπε...

Το έργο ήταν πάρα πολύ έξυπνο και η ματιά στην εφηβική εγκυμοσύνη φρέσκια. Το μόνο κατά ήταν η μετάφραση - η γλώσσα και οι εκφράσεις στα αγγλικά ήταν φοβερές, αλλά πολλά δεν αποδόθηκαν όπως θα έπρεπε, αν και ο τρόπος ομιλίας και το λεξιλόγιο της μικρής ήταν όλα τα λεφτά και υπήρχαν κάποιες φοβερές ατάκες που χάθηκαν.