CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Το κακό συναπάντημα ντροπιάζεται...

Ύστερα από την ευγενική πρόσκληση του καλού μας Toymaker ενδίδω και σας παρουσιάζω τα ενδόμυχα ακούσματά μου...




...ναι το παραδέχομαι, έχω δεί ολόκληρη τη Μιλάγκρος την ατίθαση και έχω και το CD!

...Μήπως είπα παραπάνω απ' ότι έπρεπε??? ...

8 αντιρρήσεις:

naya είπε...

Μη μου πεις οτι εβλεπες κ Σαριτα??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

mahler76 είπε...

ΡΕ ΣΥ!!!!! το cd το έχω κι εγώ!!!!!!
πως δεν σκέφτηκα να το βάλω στα ξεφτυλοτράγουδά μου?????

sara mara kakosynapantima είπε...

*Dear naya, ε ναι λοιπόν!! Έβλεπα και Σαρίτα μανιωδώς!!! (ελπίζω να με κάνετε παρέα τώρα πια...) Εσύ? Εβλεπες μήπως?????Ή απλώς..τυχαία..χάζευες κάθε απόγευμα...στην TV??????
*Dear mahler76, το ξέρω ντροπή, αλλά έχω χορέψει πολλά καρναβάλια με αυτό το τραγούδι...

(μα τι κάθομαι και γράφω??)

mahler76 είπε...

Καλη μου για ποια καρναβάλια μιλάς...εγώ το χόρευα και στο δωμάτιό μου χααχαχα ντροπή μου!!!

sara mara kakosynapantima είπε...

*Dear mahler76 LOL!!! Σκέψου πως το τραγουδάει η Madonna και γίνεται αμέσως hit! χεχε...


*(Sorry, εγώ φταίω που δεν το επισήμανα, αλλά δεν είμαι κορίτσι, ούτε αγόρι, είμαι το κακό συναπάντημα)

naya είπε...

kakosinapantima...τυχαια χαζευα στην τβ...
mahler76...να επανελθεις επειγοντως στην ποιοτητα γιατι μας πηρε η κατω βολτα!!
Το kakosinapantima ειναι αγγελουδι(εκπτωτο)...!

toymaker είπε...

xixixi...
Εγκρίνω...

black kisses and dark wishes
Toymaker is back

sara mara kakosynapantima είπε...

toymaker μη με κοροϊδεύεις...κλαψ...
:_(

(καλά κάνω κι εγώ και ντρέπομαι έτσι...)