CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τρίτη 22 Απριλίου 2008

Λι


Εδώ είμαι εδώ είμαι!!Μη φωνάζεις καλέ!Κακό συναπάντημα που με βρήκε!Εδώ είμαι τέλος πάντων!Με λένε Μάρα και είμαι καλά!

Και είμαι εδώ για να σας πω για την ορχήστρα των χρωμάτων! Το Υπουργείο Πολιτισμού και το Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη διοργάνωσαν φέτος για τα Δέκα χρόνια Λογοτεχνίας και Μουσικής Δέκα Δευτέρες γεμάτες λογοτεχνία και μουσική! Δέκα πρωτότυπα μουσικά έργα δηλαδή από Έλληνες συνθέτες με αφορμή και προορισμό δέκα λογοτεχνικά κείμενα.
Στην όγδοη λοιπόν Δευτέρα βρέθηκα και εγώ στο Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη στη Πλάκα. Μια Δευτέρα με σχιστά μάτια και αρώματα γκέισας. Μια Δευτέρα Ανατολής. Μια Δευτέρα του Νίκου Καββαδία και της Λι. Μια Δευτέρα με υπέροχη, ταξιδιάρικη φωνή, αυτή της Δάφνης Πανουργιά. Μια Δευτέρα με τραγούδια από τον συνθέτη Πέτρο Περράκη βασισμένα σε γιαπωνέζικη ποίηση μέχρι και του 8ου αιώνα μ.Χ. Μια μάλλον Μεγάλη Δευτέρα. 
Ταξίδεψα με τον Καββαδία και την αφήγηση του Πασχάλη Τσαρούχα, ταξίδεψα με τις μελωδίες γιαπωνέζικης καταγωγής και τη φωνή της Δάφνης!
Όπως καταλαβαίνετε ενθουσιάστηκα και  σας προτείνω να τρέξετε για τις υπόλοιπες Δευτέρες! (5 και 12 Μαίου, Εισητήριο 10 ευρώ). 

4 αντιρρήσεις:

reader είπε...

Χαιρετώ τη Σάρα, τη Μάρα και το κακό συναπάντημα! Καλώς βρεθήκαμε και να τα λέμε! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

sara mara kakosynapantima είπε...

Μαργαρίτα καλώς σε βρήκαμε και καλό Πάσχα και σε σένα!

toymaker είπε...

Μμμ...ακούγεται καλό.

Πρόσκληση:
"Οι τρεις κόρες"
Είναι μια ιστορία τρόμου που έγραψα στη νέα σειρά ιστοριών "Hosted by".
Το Toymaker's diary μετακομίζει κατά καιρούς και αναζητεί κατοικία.
Θα φιλοξενήσετε την ιστορία μου;

sara mara kakosynapantima είπε...

Toymaker εννοείται!Αναμένουμε οδηγίες!