CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

It's play time!!

Μετά από πρόσκληση του toymaker στις Λογιοκρισίες και ύστερα από ώρες συνδιαλέξεων μεταξύ Σαρας- Μάρας - κακού συναπαντήματος, για το ποιός έχει τις περισσότερες ικανότητες, στο παιχνίδι θα παίξει μόνο το κακό συναπάντημα.

1. Όνομα: Κακό Συναπάντημα
2. Γενέθλια: 18 Ιουλίου
3. Ζώδιο: Καρκίνος
4. Χρώμα μαλλιών: Καστανοχάλια
5. Χρώμα ματιών: Καστανοβαρετά
6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ; Έχω ερωτευθεί κάποτε
7. Είδος μουσικής που ακούς: Ότι λάχει..!
8. Χαρακτήρας Disney/Warner Bross: Ο φίλος μου ο Σκρούτζ φυσικά!
9. Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά; Η Μάρα
10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: "Άλλη μια μέρα στη σκατοδουλειά"
11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Μια λίμα για τα νύχια γιατί πάσχω από μια σπάνια ασθένεια των νυχιών και χρειάζεται να είναι πάντα περιποιημένα στην εντέλεια. Ιατρικά πράγματα, όχι μαλακίες...
12. Τί έχεις στον τοίχο σου; Τα πτυχία μου για να τα καμαρώνει η μαμά μου, μια καρικατούρα που μου την έφτιαξε ένας πλανόδιος ζωγράφος στην Πράγα και μια τεράστια ζωγραφιά του Tweety που μου τη ζωγράφισε η θεια μου. Όλα για να μου θυμίζουν πως κάποτε ζούσα κι εγώ ξέγνοιαστα!
13. Τί έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου; Μονίμως ενα βιβλίο.
14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες; Θα σηκωνόμουν αργά, θα πλησίαζα την κοντινότερη έξοδο και σε μερικά δευτερόλεπτα θα είχα φτάσει στη Ρωσία - τρέχοντας!
15. Αγαπημένος αριθμός: 25.953,52
16.Αγαπημένο όνομα: James
17. Τα χόμπι σου: Λογοτεχνία
18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα; Στην Κουρούτα και να τρώω καλαμπόκι με τη Σάρα και τη Μάρα
19. Μια ευχή για το μέλλον: Να υπάρχει (μέλλον).
20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες; '50s!!!!!
21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Τη γιαγιά. τη γιαγιά!!!
22. Αγαπημένο λουλούδι: Υάκυνθος
23. Αγαπημένη σειρά: Prison Break, η απόδραση (ή απόλαυση-αγαπώ Wentworth!)
24. Αγαπημένη ταινία: ο Ατσίδας!
25. Αγαπημένο τραγούδι: Something Changed από Pulp
26. Aγαπημένο βιβλίο:
Harry Potter φυσικά!!
27. Αγαπημένο ζώο: Ο Dodo και η Dida - ο σκύλος μου και η γάτα μου.
28. Αγαπημένο ρούχο: Το βαμβακερό, μαλακό και ζεστό μπλε πυζαμάκι μου
29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Izabel Aliente
30. Αγαπημένο χρώμα: Μωβ μνημοσυνί
31. Αγαπημένο φαγητό: Το ψωμί
32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι; Με τον Donald (την ατυχία μου!)
33. Κακή συνήθεια: Δεν το συνηθίζω..!
34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: χμμμ...
35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: χμμμ...χμμμ...
36. Συνηθισμένη ατάκα: "Τι ήθελα να πω?" Ποτέ δεν θυμάμαι τι ήθελα να πω!
37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Διευθυντής
38. Μεγαλύτερος φόβος: Να νομίζουν οι άλλοι ότι πέθανα και να με θάψουν ενώ θα ζω ακόμα. (Έχω δώσει ρητές εντολές, όταν νομίζουν ότι πέθανα να μου καρφώσουν ένα μαχαίρι στην καρδιά έτσι για σιγουριά!)
39. Η καλύτερη pizza: Δεν μου αρέσει η πίτσα
40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι…: άτυχα

0 αντιρρήσεις: