CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008

Ένας τίτλος παρακαλώ...

Να 'μαι κι εγώ το κακό συναπάντημα, το ουδέτερο της παρέας. Ουσιαστικά δεν θα μείνω όμως ουδέτερο. Θα είμαι καλό ή κακό ή ξενέρωτο, ουδέτερο όμως ποτέ! Εγώ έχω αναλάβει να γράφω τα καλά, τα αστεία και τα έξυπνα, διότι η Σάρα και η Μάρα δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Τέλος πάντων. Ας μην επεκταθώ κι άλλο γιατι θα προκαλέσω πάλι τη ζήλια και τον φθόνο των δυο κακών αδερφών της Σταχτομπούτας.
Πολύ μου αρέσει που θα γράφω για αυτό που μου αρέσει! Και μου αρέσει ακόμα περισσότερο να γράφω γι'αυτό που δεν μου αρέσει! Ειδικότητά μου τα βιβλία και τα μακαρόνια. Καταβροχθίζω και απο τα δυο με μεγάλη ευκολία.
Σήμερα επειδή είναι introduction post δεν θα επεκταθώ σε σχολιασμό, αλλά ταχύτατα θα επανέλθω με νέα για το βιβλίο που διαβάζω τώρα και νομίζω πως δεν θα μου αρέσει καθόλου.

0 αντιρρήσεις: