CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008

Λοιπον αρχιζοντας ειμαι η Σαρα κ σας καλωσοριζω στο blog μας..Ειναι ενα φιλοξενο μερος που θα ακουγονται αποψεις για τα βιβλια που διαβαζουμε,τις ταινιες που βλεπουμε κ τη μουσικη που ακουμε.
Καταρχην χαιρομαι παρα μα παρα πολυ διοτι μετα απο τοσο καιρο μπορω να δηλωσω το εξης:δε μου αρεσε η "πολιτικη κουζινα"!Με αφησε εντελως αδιαφορη κ μολις βγηκα τοτε απο την αιθουσα ενιωσα ασχημα..Ενιωσα σαν να προσπαθουσε πολυ να πει κατι,να αγγιξει ενα συναισθημα που τελικα δε μου το εβγαλε!Κυριως μια σκηνη εκει στο τελος νομιζω που πετουσαν στον αερα κατι κρεμμυδια μου φανηκε τουλαχιστον αστεια!!Δεν ξερω τι εφταιξε στην συγκεκριμενη ταινια αλλα με απογοητευεσε.Μουσικη κ σκηνοθεσια ηταν οκ αλλα απο feeling...τιποτα!Σαν να προσπαθουσε πολυ να βγαλει κατι που μονο υπερβολη βγηκε τελικα!Δε μου βρηκε το συναισθημα ..σε αντιθεση με μια υπεροχη κατα τη γνωμη μου ταινια το "peppermint"που αβιαστα σε πετυχαινε εκει που θες.So..πειραζει που μου αρεσουν πιο πολυ αυτα που εννοουνται απο αυτα που φαινονται εστω κ συγκαλυμμενα??

0 αντιρρήσεις: